Individualios Treniruotės Kiekvienam Figūros Tipui

"Kiekviena mergina gali patobulinti savo figūrą ir turėti savo svajonių kūną. Savo nuostabią figūrą. Savo dailias kūno linijas. Mano darbas padėti joms suformuoti tokią figūrą" (Olga Grinskis)

Kūno Proporcijų Formavimas

Sportiško kūno linijų formavimas natūraliai didinant raumenukus reikiamose vietose ir figūrai suteikiant seksualiai žavingus kūno vingius.

Treniruotės idealiai tinka natūraliai liesoms, mažesnio bei vidutinio svorio, taip pat berniukiškų kūno formų merginoms, norinčioms turėti riestą užpakaliuką, apvalesnes šlaunis ar siekiančioms suformuoti išraiškingus, moteriškai dailius raumenukus, suteikiančius kūnui seksualias ir grakščias kūno linijas.

Kūno Apimčių Mažinimas

Riebalų deginimas, siekiant kuo greičiau sumažinti juosmens ir klubų apimtis, suploninti šlaunis, nepadidinant raumenų kiekio ir formuojant liekną, dailų, moterišką kūną.

Treniruotės skirtos apkūnesnių, apvalesnių formų moterims. Jei priaugote svorio ir norite sulieknėti ar paprasčiausiai trokštate susigrąžinti savo nuostabią figūrą, numesti nukarusius lašinukus nuo liemens, kojų, sėdmenų, sutvirtinti kūną, tačiau ne tiek, kad atrodytumėte per daug raumeninga – ši programa yra Jums.

Kūno Linijų Tobulinimas

Ekskliuzyvinės treniruotės kūnui stangrinti, nemažinant ar nedidinant kūno svorio. Idealiai tinka moterims, neturinčioms didelio riebalų pertekliaus, tačiau norinčioms turėti plokščią pilvuką, “pakelti” užpakaliuką, atsikratyti celiulito.

Treniruotės skirtos sustangrinti priekines bei užpakalines šlaunų dalis, sudeginti riebalus nuo šonų, pilvo, padailinti liemenį bei sutvirtinti nugaros, krūtinės, pečių ir rankų raumenis.