Olga Grinskis
shadow

Sveikos, mielosios!

Mano vardas Olga Grinskis. Esu asmeninė trenerė, Pasaulio fitness bikini čempionato bronzos medalio laimėtoja. Noriu su jumis pasidalinti savo patirtimi, kaip man pavyko suformuoti idealią figūrą, kokios visada norėjau.

Bet apie viską nuo pradžių…

Esu ukrainietė. Ištekėjau ir persikėliau gyventi pas savo vyrą į Kauną. Pradžia buvo sunki. Nepažinojau miesto. Neturėjau, kur išeiti. Neturėjau draugių. Neturėjau darbo. Mokėjau tik kelius žodžius lietuviškai ir turėjau mylimą vyrą šalia.

Mano vyras – patyręs asmeninis treneris. Jis paėmė mane už rankos ir nuvedė į sporto klubą. Anksčiau niekada nebuvau sporto klube ir visi tie treniruokliai, svarmenys, štangos man kėlė siaubą: ką čia gali veikti gležna ir trapi moteris?

Išvengiau Klaidų, Kurias Daro Pradedantieji

Pati nė nežinočiau nuo ko pradėti. Nežinoma aplinka. Nežinomi žmonės. Aplink tiek daug treniruočių įrangos ir ką dabar daryti? Abejoju, ar iš viso būčiau pradėjusi sportuoti.

Dabar labai džiaugiuosi, kad nuo pat pradžių mane prižiūrėjo treneris. Šalia jo jaučiausi saugi ir užtikrinta.

Jis mane išmokė, kaip sportuoti. Treniruotėse kruopščiai parinkdavo pratimus ir aiškino, kaip ir kodėl juos reikia daryti, į ką atkreipti dėmesį, kokių klaidų vengti. Supratau, kad nėra būtina sportuoti po kelias valandas kasdien, kad pasiektum gerų rezultatų.

Treniruočių lankymas man tapo tikra pramoga. Turėjau galimybę išeiti iš namų ir nesėdėti tarp keturių sienų. Sportuojant pagerėjo savijauta. Tapau gerokai energingesnė. Visa tai tęsėsi keletą mėnesių ir aš pastebėjau, kad mano kūnas pradėjo keistis.

Sutvirtėjo Šlaunys, Padailėjo Pilvukas, Sustangrėjo Užpakaliukas

Treniruočių ir subalansuotos mitybos dėka tapau stipresnė, ištvermingesnė, stangresnė ir grakštesnė. Išgražėjo mano oda. Sumažėjo celiulitas ir plika akimi tapo nepastebimas. Pagerėjo laikysena. Jaučiuosi graži, laiminga ir daugiau pasitikiu savimi.

Įdomu yra tai, kad prieš pradėdama sportuoti nė nesitikėjau, kad taip pasikeisiu. Net negalvojau apie tai. Anksčiau, kai laikydavausi griežtų dietų – numesdavau keletą kilogramų ir tiesiog sublogdavau. Atrodydavau išsekusi ir kaulėta. Sverdavau mažiau, bet tokio stangraus ir tvirto kūno suformuoti nepavykdavo.

Gyvendama su treneriu išmokau, kaip reikia sveikai maitintis. Dabar esu labai patenkinta savo išvaizda ir džiaugiuosi atskleidusi tobulos figūros paslaptį.

Troškau Atrodyti Geriau, Nepadidindama Raumeninės Masės

Pradėjau daugiau domėtis šiuo sportu. Dažnai važiuodavome žiūrėti kultūrizmo ir fitneso varžybų. Stebėdamas moterų kūno fitneso (bodyfitness) rungtį vyras vis juokaudavo ir klausdavo, kada gi aš užlipsiu ant scenos.

Taip, aš žavėjausi tomis moterimis scenoje. Įsivaizduoju, koks milžiniškas jų atsidavimas sportui! Kiek valios, kiek pastangų, kiek darbo reikia įdėti, kad taip pakeistume savo kūną. Tačiau pati nenorėjau taip atrodyti.

Sporto salėje...
shadow

Nenorėjau turėti plačių pečių. Nenorėjau formuoti “V” formos nugaros. Nenorėjau sustambėti ir išvystyti savo raumenukų tiek, kad galėčiau varžytis scenoje su patyrusiomis sportininkėmis. Tiesiog troškau turėti patrauklią, liekną, sportišką, moterišką ir seksualią figūrą.

Laimei, 2011 m. Lietuvos kultūrizmo ir kūno rengybos federacija įvedė naują varžybų kategoriją “Bikini Fitness”. Čia varžybų dalyvės turi pademonstruoti proporcingą, simetrišką ir sportišką figūrą.

Teisėjai vertina dalyves atsižvelgdami į kūno proporcijas, formas ir išvaizdą. Taip pat atsižvelgiama į veidą, laikyseną, odos tonusą, mokėjimą save pateikti, bendrą įspūdį per prisistatymą, patrauklumą ir grožį.

Pasiryžau išbandyti savo jėgas šioje kategorijoje. Ramino tai, kad dideles raumenų apimtis turinčios sportininkės neturi pranašumo ir vertinamos neigiamai.

Fotosesijoje...
shadow

Kiekvienas Prakaito Lašas, Krentantis Ant Žemės, Yra Vertas Tavo Pastangų

Pradėjau ruoštis varžyboms. Labai padėjo mano vyras, daugkartinis Lietuvos kultūrizmo čempionas. Turėdamas didžiulę varžybų pasiruošimo patirtį, jis man sudarė treniruočių programą ir pamokė keletą “gudrybių”, kad treniruotės taptų dar produktyvesnės.

Turėjau detalų planą, kaip treniruotis: kokius pratimus reikia daryti, kiek priėjimų, kiek pakartojimų. Treniruočių programą sudarė kruopščiai parinkti pratimai, kurie mankštino visus kūno raumenis, stangrino sėdmenis, lieknino kojas, stiprino rankas, pečius, nugarą ir dailino liemenį.

Kitaip, nei įprastose treniruočių programose, treniravausi superserijų principu. Superserija – tai tokia treniruotės intensyvumo didinimo technika, kai du pratimai atliekami vienas paskui kitą be jokios pertraukos. Tada minutę pailsi, atgauni kvapą ir vėl abu pratimus kartoji iš naujo. Nėra lengva ir prakaituoji kaip pirtyje.

Tokiu būdu sportuojant ne tik efektyviai stiprinami raumenys, bet ir atliekama energinga kardio treniruotė, kurios metu deginamos kalorijos. Dvigubas intensyvumas, dviguba energija, dvigubas treniruotės poveikis per tą patį laiką.

Gera sportuoti, kai žinai, kad viskas, ką darai yra efektyvu. Tada negaila jėgų, nes kiekvienas prakaito lašas yra vertas tavo pastangų.

Galėjau Mėgautis Įprastu Maistu ir Kartais Pasmaližiauti Saldumynais

Gavau tikslų mitybos planą: kada, kiek ir ko valgyti. Mano valgiaraštį sudarė įprasti patiekalai, kuriuos aš valgau kasdien. Tai ant grotelių kepta vištienos filė, kiaulienos eskalopas, jautienos steikas, garuose virta lašiša, tuno ar krevečių salotos, omletas su pievagrybiais, grūdėta ar liesa varškė su trupučiu uogienės, avižiniai dribsniai su džiovintais vaisiais ir saldintomis pasukomis, ryžiai, grikiai, įvairūs vaisiai ir daug daug daržovių.

Tai įprastas kasdienis mano maistas, tačiau maistą turėjau sverti ir valgyti tiksliai nustatytomis porcijomis. Džiugino tai, kad į mitybos planą buvo įtrauktas “laisvas” maitinimas, kai vieną kartą per savaitę galėjau valgyti bet kokio mėgstamo maisto ir dažniausiai rinkdavausi picą ar pasigamindavau ukrainietiškų barščių sriubos.

Esu didelė smaližė ir neįsivaizduoju savo gyvenimo be šokolado ar ledų. Ruošiantis varžyboms man net nereikėjo jų visiškai atsisakyti. Saldumynai buvo įskaičiuoti į mano mitybos planą ir kelis kartus per savaitę galėjau suvalgyti ko nors saldaus. Tai man labai padėjo.

Turėjau Sutvirtinti Raumenis ir Sudeginti Nereikalingus Riebalus

Pasiruošimas varžyboms truko 4 mėnesius. Svarbiausia treniruočių užduotis buvo sustangrinti kūną, išryškinti sportišką figūrą ir pašalinti riebalų sankaupas probleminėse vietose.

Per visus tuos 4 mėnesius numečiau 4 kilogramus. Tiesą sakant, aš nė nesistengiau numesti kuo daugiau svorio. Varžybų dalyvės turi demonstruoti liekną ir stangrią figūrą, dailius moteriškus raumenukus, o ne numesti kuo daugiau svorio. Tai ne svorio metimo varžybos.

Atsimenu, kaip laukiau varžybų finalo apdovanojimų. Pirmą kartą būdama scenoje vien su bikini labai labai jaudinausi. Jutau, kaip virpa lūpos ir atrodė, kad visi tai mato.

Įtampą didino tai, kad buvau vyriausia kategorijos dalyvė ir mano konkurentės buvo 10-15 metų už mane jaunesnės panelės. Scenoje akino ryškios prožektorių šviesos. Jutau, kaip mane nužiūrinėja ir vertina teisėjai. Žiūrovai salėje skandavo: “Olga! Olga! Olga!”. Nežinojau, ko tikėtis ir laukiau rezultatų…

Vos Nepradėjau Šokinėti ir Spiegti Ne Savo Balsu

Kai išgirdau, kad būtent aš tapau varžybų nugalėtoja, nebegalėjau suvaldyti pro kraštus besiveržiančių emocijų. Nebesupratau, kas vyksta. Norėjosi ir džiaugtis, ir verkti. Visiškas emocijų chaosas: džiaugsmas, laimė, nerimas, baimė.

Tai buvo pirmasis mano pasirodymas scenoje, pirmoji pergalė. Labai didžiuojuosi savimi. Tapau pirmąja Lietuvos bikini fitneso čempione. Kartu įgijau teisę atstovauti Lietuvą ir dalyvauti Europos ir Pasaulio bikini fitneso čempionatuose.

Pasaulio čempionatas, III-ia vieta
shadow

Svarbiausi Laimėjimai ir Apdovanojimai:

  • 2011 m. Lietuvos kultūrizmo ir fitneso čempionatas. Fitness bikini kategorija. I-oji
  • 2011 m. IFBB Europos II-osios sporto žaidynės. Fitness bikini kategorija. I-oji vieta.
  • 2011 m. IFBB Pasaulio moterų kūno fitneso ir fitness bikini čempionatas, XI-oji vieta.
  • 2012 m. IFBB Pasaulio moterų kūno fitneso ir fitness bikini čempionatas. III-ioji vieta.
  • 2013 m. Lietuvos kūno kultūros ir sporto departamento apdovanojimas-medalis “Už sporto pergales”.
  • 2013 m. Apdovanojimas iš Lietuvos Respublikos Prezidentės Dalios Grybauskaitės rankų.

Man Patiko, Kaip Aš Atrodžiau

Po varžybų užsisakiau fotosesiją. Kai gavau padarytas nuotraukas, apstulbau iš nuostabos. Nejau tai aš? Pati negalėjau patikėti, kad atrodau, kaip fitneso žurnalų viršelių modelis.

shadow
shadow
shadow
shadow
shadow
shadow
shadow
shadow

Keletą nuotraukų įkėliau į “facebooką”. Labai džiaugiausi ir buvau nustebinta, kai sulaukiau tiek daug dėmesio iš pažįstamų ir nepažįstamų žmonių. Pagyrimus man rašė tiek vyrai, tiek moterys. Kartu pradėjau gauti daug asmeninių žinučių:

  • Sveika, Olga. Gal gali pasakyti, kokius pratimus reikia daryti, kad numesčiau pilvą?
  • Labukas. Norėjau paklausti, nuo kokių pratimų geriausiai pradėti sportuoti?
  • Sveiki, gal galite patarti, kaip greitai numesti svorio?
  • Olga, kokius pratimus geriausia atlikti namuose, norint sutvirtinti kojas ir padailinti liemenį?
  • Laba diena. Norėčiau numesti 5 kg. Kokius pratimus patartumėte daryti?

“Kaip pagražinti figūrą”, “kaip sulieknėti”, “kaip suploninti šlaunis”, “kaip padailinti liemenį”, “kaip numesti svorio”, “kaip sudeginti riebalus” manęs klausinėjo įvairaus amžiaus merginos ir moterys, norinčios atrodyti geriau. Man iš tiesų malonu, jei būdama pavyzdžiu, motyvuoju kitus pradėti sportuoti.

…ir Aš Nusprendžiau Joms Padėti

"XXL"
shadow

Pradėjau dirbti asmenine trenere sporto klube “XXL”, o dabar dirbu sporto klube “Atlantai” (Kovo 11-osios g. 22, Kaunas). Mano tikslas yra padėti moterims išryškinti gražiausias kūno vietas ir suformuoti dar žavesnę ir patrauklesnę figūrą.

Man patinka mano darbas. Patinka dirbti su žmonėmis, padėti jiems siekti užsibrėžto tikslo, įkvėpti ir paskatinti siekti vis geresnių rezultatų. Kai trūksta motyvacijos – padrąsinu ir „stumteliu“ juos į priekį. Kai reikia – sudrausminu, pasakau griežtesnį žodį ir nuteikiu rimčiau treniruotis.

Džiaugiuosi, kai klientams padedu išpildyti jų lūkesčius. Stengiuosi, kad kiekvienas užsiėmimas sporto salėje būtų įdomus, efektyvus ir naudingas, o gera savijauta, puiki fizinė būklė ir dailios kūno linijos – nuolatinio darbo rezultatas.

Mielos merginos, jei norite patobulinti savo kūno linijas ir atrodyti geriau, DAUG GERIAU, negu dabar, kuo greičiau susisiekite su manimi!

Nedelskite! Jei jau pasirįžote žengti žingsnį pirmyn, spauskite šią nuorodą ir taip lengvai parašysite man!

Iki susitikimo sporto klube!

Olga Grinskis
Sertifikuota asmeninė trenerė
Sertifikuota metabolinių treniruočių ekspertė (MTC)
IFBB Pasaulio bikini fitness III-iosios vietos laimėtoja