Rūta: žinau, kad viską darau gerai

Rūta

Rūta: žinau, kad viską darau gerai

Sveiki, aš esu Rūta ir noriu papasakoti savo istoriją apie tai, kaip siekiau gražaus kūno. Dabar tai darau nebe viena, o su asmenine trenere Olga Grinskis, kurios pagalba ir pastangos mane motyvuoja ir skatina siekti didesnių tikslų.

Sportuoju jau seniai

Niekada nebuvau nepatenkinta savo kūnu, tačiau nebuvo ir kuo didžiuotis. Sportuoju jau labai seniai, maždaug 8-erius metus. Pradžioje lankiau treniruoklių salę, treniravausi pagal bendrą programą, skirtą moterims. Esminių pokyčių nepastebėjau, tik numečiau šiek tiek svorio. Žinoma, tai mane džiugino. Kiek vėliau susidomėjau ir grupinėmis treniruotėmis.

Pradėjau lankyti grupinius užsiėmimus – aerobiką, vėliau susidomėjau Bodypump treniruotėmis. Šios treniruotės man labai patiko, sporto valanda prabėgdavo akimirksniu. Visos sportavome su smagia muzika ir trenerio priežiūra. Bodypump treniruotėse jaučiau, kad krūvis nemažas, jausmas po sporto man patiko. Šiuos užsiėmimus lankiau apie metus, 3 kartus per savaitę. Pokyčius jaučiau, atsirado daugiau jėgų, šiek tiek raumenukų, tačiau vizualiai mano pokyčių niekas nepastebėjo.

Norėjau didesnių pokyčių

Sportuoti sekėsi neblogai, tačiau norėjau, kad kūnas pasikeistų labiau. Pasitelkiau nuostabiojo interneto pagalbą ir ieškojau naudingos informacijos, kuri padėtų greičiau pasiekti norimų rezultatų. Visai netyčia atradau puslapį bikinibody.lt. Nedvejodama susisiekiau su treneriais Olga ir Deividu, bei nuėjau pasikalbėti apie savo tikslus ir lūkesčius. Per patį pirmąjį pokalbį supratau, kad atėjau pas puikius žmones, išmanančius savo darbą. Net neabejojau, kad jie man padės ir iškart užsirašiau į užsiėmimus pas Olgą Grinskis.

Lūkesčiai buvo išpildyti

Pirmosios treniruotės su Olga buvo įžanginės: supažindinimas su pagrindiniais pratimais, nedideli krūviai. Praėjus vos mėnesiui, pratimus dariau su daug didesniais svoriais. Negalėjau tuo patikėti! Man patinka, kad trenerė dirba tik su manimi ir akylai stebi, ar tinkamai atlieku pratimus, tai labai svarbu. Jeigu kažkas nepavyksta, visada randa išeitį. Pataria, kaip kiekvieną pratimą reikia atlikti teisingiau ir efektyviau. Su Olgos Grinskis pagalba prasidėjo mano pokyčiai. Per 2 mėnesius, treniruodamasi 3 kartus per savaitę ir maitindamasi pagal man sudarytą “bikinibody” mitybos planą, aš pasiekiau akivaizdžių rezultatų. Mano kūnas sustangrėjo, numečiau net 4 kilogramus svorio. Vertinant mano kūno sudėjimą tai buvo gana daug. Labai džiaugiausi, kad kūnas taip greitai keitėsi.

Mitybos įpročiai

Niekada nesižavėjau alinančiomis dietomis, nes supratau, kad badavimas nepadės pasiekti trokštamų rezultatų. Man visada patiko sportuoti, tačiau jaučiau, kad neturiu sukaupusi didelio žinių bagažo apie teisingą pratimų atlikimo techniką bei subalansuotą mitybą. Tai buvo pagrindinės priežastys, kodėl man nepavyko sustangrinti kūno ir pamatyti trokštamo vaizdo veidrodyje.

Dar iki kreipimosi pas Olgą ir Deividą, mano mitybos įpročiai buvo gana geri. Bikinibody.lt sudarytas mitybos planas mane nudžiugino, nes tai nebuvo vienas iš tų planų, kai galima valgyti tik salotų lapus. Man galima valgyti nemažai mėsos, baltymų turinčio maisto, kuriuos aš iki tol taip pat valgiau, tačiau netinkamais kiekiais arba derindama su netinkančiais maisto produktais. Po dviejų savaičių, besilaikant naujo plano, pastebėjau pokyčius. Pradėjo kristi svoris, žinoma dėl to labai džiaugiausi. Be to, nebuvau alkana, o kilogramai tirpo. Geriau ir būti negali!

Kas mane motyvuoja?

Visų pirma, didžiausi motyvatoriai yra Olga ir Deividas bei jų sportiška išvaizda. Iškart supratau, kad jie yra savo srities profesionalai ir žino, ką daro, todėl jų vertingais patarimais nesinaudoti, būtų daugiau nei kvaila. Be to, sportuojant su Olga, motyvacija tik didėjo. Treniruotės visada smagios, kupinos geros nuotaikos ir juoko. Žinoma, mes ne tik juokiamės, bet ir sunkiai dirbame.

Nuoširdus Olgos bendravimas ir naudingi patarimai, skatina nepraleisti treniruočių ir su šypsena lėkti į salę. Be to, progresas buvo akivaizdus. Dirbu su daug didesniais svoriais nei treniruočių pradžioje. Žinoma, pasikeitė ir kūnas, man tai patinka. Supratau, kad nebūtina 2 valandas praleisti salėje, kad suformuočiau gražią figūrą. Kiekvienos treniruotės metu atlieku tik 6 efektyvius pratimus ir jų pakanka norimiems rezultatams pasiekti. Žinau, kad tai ką darau yra naudinga, todėl pasiduoti neketinu!

Dar vienas svarbus stimulas, skatinantis keistis, aplinkinių reakcija. Kai pradėjau sportuoti kartu su Olga, vis dažniau sulaukiu komentarų apie savo išvaizdos pokyčius. Draugės nuolat klausinėja, ką tokio darau, kad taip keičiuosi, o aš joms patariu kreiptis pas Olgą ir Deividą. Labiausiai džiugina vyro pagyrimai dėl sustangrėjusio ir apvalesnio užpakaliuko, sutvirtėjusio kūno. Man malonu tai girdėti ir norisi eiti į priekį, siekti dar daugiau.

Nuoširdus patarimas merginoms

Jeigu norite sportuoti, darykite tai su profesionalia pagalba. Tik profesionalus treneris gali išmokyti teisingai atlikti pratimus ir efektyviai treniruotis. Žinoma, labai svarbi ir subalansuota mityba, nes be jos, rezultatai bus menki arba jų iš vis nebus. Šiandien manau, kad būtent mityba man pakišo koją siekiant gerų rezultatų. Jeigu nesiryžtate keisti savo kūno, tačiau norite, vertėtų kreiptis į profesionalus. Olga ir Deividas paskatins ir padės žengti pirmuosius žingsnius, tobulinant savo kūną. Sėkmės!

Rūta